torsdag 19. februar 2009

Zimtradebestilling.

Klarte ikke å dy meg. Zimtrade hadde noen lekre hosta som jeg ikke har og en nesten sort iris *sikler*. Fingrene trykket på bestill-knappen helt av seg selv, det er helt sant =) Dette bestilte jeg:

Dobbel Lilje 'Spring Pink' - Nyhet!
HOSTA 'Color Glory
HOSTA 'Blue Angel'
IRIS germanica 'Black Dragon' - Nyhet!
GERANIUM sangiuineum 'Album' Nyhet!

Pengeboka bremsa der, heldigvis.

Ute er det regn og atter regn. Snøen er en saga blott. Deilig å kjøre på bare veier igjen da.

4 kommentarer:

Marit sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
Marit sa...

Ja, jeg har fingre som bestiller helt av seg selv jeg også. Jeg har bestilt i fra Zimtrade jeg også, og det ble bl.a. den doble liljen på meg også.
Du er heldig som bare har regn og ikke snø

Frøya-Heidi sa...

Ja, den doble liljen var fin. Gleder meg til å se den in real life.

Ellen Walnum sa...

Å heldige heldige du som har det snøfritt!!