søndag 22. februar 2009

Pilkurva er ferdig!

Her ser dere resultatet av pilflettingskurset. Alle kurvene ble forskjellige.

Ja, nå er jeg litt stolt over pilkurva jeg har lagd. Får jo ett spesielt forhold til ting du har strevd med å lage selv. Jeg valgte å lage to hanker på den. Vi måtte lage forsterkninger både i bunnen og øverst på kurva, før vi lagde håndtak. Jeg rakk å starte på en espalje også, som jeg skal gjøre ferdig senere.
Nå er jeg ganske sliten i både hode og kropp. Har vasket en ladning med såpotter, men det spørs om jeg gidder å så i kveld..

4 kommentarer:

solfrid sa...

Flink!

Seascape sa...

ÅÅÅÅÅÅÅÅÅ så flink du har vært.
Pilfletting er noe jeg også har lyst å lære meg.

Anne på Moseplassen sa...

det så jo strålende ut!
Pilfletting er fasinerende, og absolutt noe jeg kunne tenke meg å drive med en gang i tiden :)

Frøya-Heidi sa...

Ja, jeg kan annbefale alle å prøve pilfletting. Tenk på så mye stilig man kan flette!