fredag 6. februar 2009

Hagen før og nå.


Da har jeg fått scannet inn ett par bilder tatt i hagen i 2002.




Dette bilde viser bedet ved garasjen og at gjerdet har kommet opp. Ellers plen og atter plen.























Dette bildet er fra 2008 og vi ser at det har kommet ett bed langs flaggstanga og langs gjerdet. (ikke så lett å se desverre).






Her hadde jeg laget ett lite bed langs garasjen, mot naboen og ett bed som skimtes så vidt i hjørnet ved berget. (2002).

Under ser vi samme sted anno 2008. Her er det virkelig store forandringer. Øverst i bildet har vi en solplatting med levegg. Så 4 bed, som vi lagde klatrebuer i armeringsjern mellom nå i sommer. Gleder meg til klematis og roser dekker buene.

Un

5 kommentarer:

Marit sa...

Der var bildene, ja! Du har fått gjort kjempemye, og det er virkelig blitt forandringer. Du har fått en kjempefin hage :-)

IngunnBW sa...

Så flott du har det i hagen din! Opplegget med de firkantene bedene og de flotte buene falt jeg pladask for. Lekkert! Nydelig med det hvitmalte gjerdet og buen ved porten. Du har vært kjempeflink!!

IngunnBW sa...

Bildet i headingen din er forresten så sommerlig og godt å se på nå når snøen laver ned og jeg er såååå lei vinteren...

Ha en riktig god helg! :)

Frøya-Heidi sa...

Takk Iris og Ninni! Deilig med litt skryt =)

Seascape sa...

Utrolig å se dine før og etter bilder.
Så fint det ble.

Det passer jo godt med hagestue og dam i hagen din, håper du snart får oppfylt drømmen din :-)