torsdag 5. februar 2009

Rydding i bilder.


Ja, i kveld har jeg ryddet i mine bilder på pc`n. Jeg lagde en mappe for hvert år og vips så ble alt så mye mer oversiktlig =) Litt moro å se igjen bilder fra hagen fra de første årene vi bodde her (vi flytta inn i 2001). Da ser man virkelig hvor mye vi har fått gjordt.



Her er ett bilde fra 17. mai i 2002. Der har jeg fått lagd steinbed ved innkjørsla og ett bitte lite rundt bed med hengeselje og tulipaner. I dag starter Slangebedet der det runde bedet var.

Tenkte å scanne inn flere bilder, men scanneren vil ikke samarbeide, så det får jeg ta senere.

1 kommentar:

Marit sa...

Det er artig med gamle bilder, og sammenligne med hvordan det ser ut i dag. Når jeg flyttet hit bestemte jeg meg for å ta bilder underveis av hva jeg gjorde i hagen. De har jeg lagt inn på hjemmesiden min, og det er så moro å se hva en egentlig har fått gjort. Det skal bli spennende å se på de neste bildene dine og se hvordan forandringen er :-)