søndag 25. januar 2009

Startskudde har gått!

Ja da er jeg fornøyd med at jeg har fått sådd årets første frø. Deilig! Dette er frø som trenger kulde for å spire. Noen skal stå 3 uker i romtemperatur, før de skal ha en kjølig periode. Jeg skal få lagd en skikkleig såliste senere, orker ikke nå.



Sådd 25.01:

*Primula tsuktshorum (Magnar).

*Trillium erectum (Magnar)

*Echinacea x hybrida "Paradiso".

*Geranium "Silver shadow".

*Dicentra spectabilis "Alba".

*Gentiana verna.



Jeg har fått en utfordring av Solfrid, http://omkalfatratet.blogspot.com/. Jeg skal legge inn bilde nr 6 i det 6. albumet i mine bilder. Så skal jeg sende utfordringa videre. Her er bildet:



Det var ett bilde fra jula 2006 av min eldste sønn og min samboers bestemor, den siste jula hun levde.

Jeg sender utfordringa vidre til:

Taleias hage i uran.
Ingrid E`s hage
Mokki`s hage
Lene`s hus og hage
Aud på Dal
Sigrids Hadelandshage

1 kommentar:

Ingrid E 's hage 630 moh sa...

Takk for hyggelig utfordring Heidi :-)
Herved tatt på strak arm :-D