mandag 12. januar 2009

Dukk i frøboksen.

I helga så jeg over frøbeholdninga mi. Overraskelsen var stor da jeg oppdaga at jeg nesten bare hadde sommerblomsterfrø!

Jeg fant etterhvert at jeg har to sorter, Trillium erectum og primula tsuktschorum, som jeg skal så nå i vinter. Resten kan vente til våren.

Kanskje veldig greit å ikke ha så masse småplanter av stauder som må passes på, når vi skal være borte nesten 3 uker i sommer. Vi skal kjøre route 66 fra Los Angeles til Chicago, gjett om jeg gleder meg!? Jeg skal sitte på til mannfolket mitt da, kjører ikke selv.

Men, lurer på om jeg ikke skal snike innom ei frøside eller to...Må jo ha litt stauder i år også, knis..

Sit ups: 70

2 kommentarer:

Mariann S sa...

Det ligg ein utmerkelse til deg i bloggen min :-)

solfrid sa...

Åh, litt frø må man ha. Jeg fikk en spennende Begonia-art av Rita i dag. Må såes med en gang. Begynner å rykke til i såarmen nå. Deilig, deilig =DD