torsdag 22. januar 2009

Hva vil jeg få gjordt i 2009.

Jeg tenkte jeg skulle lage meg en liste over ting jeg gjerne skulle få gjordt i hagen i 2009. Det er dermed ikke sagt at jeg får gjordt det..Endel avhengig av hva mannfolket i huset rekker å hjelpe meg med. Vi må jo også få skiftet panel på den ene røstveggen og helst malt hele huset. Også går det jo bort 17 dager på USAferie.

Men altså, dette håper jeg å få gjordt:

*Lage platting foran drivhuset.
*Skifte jord og planter i jordbærkassene.
*Få lagt gangsti/platting fra uteplassen til platting på kjøkkensiden.
*Lage ett bed på kjøkkensiden, med plass til mine røde og gule blomster som skal flyttes.
*Ta opp planter og etterfylle mer jord i de 2 siste karmbedene. Fjerne de røde og gule blomstene. Ommøblere planter.
* Legge duk og dekke med flis langs hele yttersiden av oppkjørsla.

Dessuten sa gubben at han skulle få lagt strøm bort til drivhuset, helt uten at jeg hadde nevnt noe om det :)

1 kommentar:

Marit sa...

Det er jammen litt av hvert du skal få gjort til sommeren, ja! Kjekt med sånn liste, det tror jeg at jeg også skal skrive meg.