mandag 19. januar 2009

Litt av hvert..

Det skjer ikke så mye på hagefronten her. Jeg vil vente med å så til februar tenkte jeg. Men sitter å glor endel på nettet da på hagesider og hagegal.


Men det er ikke det eneste jeg glor på. Jeg skal ha meg en tattoering snart, men det er så vanskelig å bestemme seg. Tenkte først å ha en alv bak på skuldra. Men når jeg tenker meg om, blir den visende ganske dårlig. Sjelden jeg går så lettkledd. Så nå tro jeg at jeg satser på ett eller annet bånd rundt overarmen. Vanskelig valg...


Her er det ganske mildt for tiden. Fikk gått meg tur både lørdag og søndag, selv om det var kald vind. På situpsfronten tar jeg 20 x 2 med føttene opp i en stol hver dag. Nå har jeg tatt 300 situps til sammen.


På fredag avlivet vi den gamle katten vår. Godt for ham og godt for oss. Han var blitt så stiv i bakføttene, såg dårlig og var blitt urenslig.


R.I.P
Amandus.

2 kommentarer:

Alexia sa...

Så flink du er. Prøver med situps jeg også - men det blir nok ikke hver dag...Men jeg er i gang og det er det viktigste :D

Så leit at dere måtte ta bort katten...Varme trøsteklemmer herfra :)

Frøya-Heidi sa...

Takk alexia!

Det er altid trist å måtte avlive dyr, men så vet man at det er til beste for dem.