torsdag 29. januar 2009

Ett år eldre.

Ja, da fortsetter jeg på livets vei med ett år til på baken. Det forundrer meg stadig at jeg nærmer meg 40 år, men inni meg er jeg fortsatt 19 *ler*. I år har jeg ønsket meg penger i gave, som skal brukes til en pen tattoering rundt overarmen. Det blir en lenke med bladranker rundt og en fin sommerfugl i midten. Passer vel bra til en hagegal.

Hagemessig er det ikke så mye nytt. Den ene julerosen står med en rød knopp, men siden vi har fått tele i bakken er det stillstand i veksten. Håper på mildvær snart.

6 kommentarer:

solfrid sa...

Gratulerer med dagen, Heidi!

Marit sa...

Gratulerer med dagen! Ja, er det ikke sånn vi føler oss alle sammen, alltid 19 år? ;-)
Julerose i januar, det er ikke dårlig. Det er mildere hos deg enn hos meg skjønner jeg...

hajal. sa...

Gratulerer med overstått Heidi!

RandiF sa...

Gratulerer med dagen. :-)

Ingrid E 's hage 630 moh sa...

hjertelig tillykke med gårdagen, Heidi :-)

Frøya-Heidi sa...

Tusen takk alle sammen!=)