onsdag 4. mars 2009

Siden sist..


Søndag ble en grå dag, så da tok jeg en avslappningsdag. Men litt gjorde jeg da, jeg fikk brukt opp pilkvistene som jeg hadde med meg fra pilflettingskurset. De hadde ligget ute, innpakket i plast og var helt fine å flette med. Trodde kanskje minusgradene hadde ødelagt dem. Jeg fikk flettet ei rand til på espaljen min. Men jeg vil ha den enda litt høyere, så jeg må høre om min gode nabo kan stikke innom å kjøpe flere pilkvister når hun skal hjem til heimplassen sin. For der bor nemmelig kursholderen =) Kjekke greier!


I vinduspostene spirer det som bare det. Går jo å kikke i pottene flere ganger om dagen. Jeg har begynt å bruke SPIRA som så og spireliste, men har ikke fått lagt det inn i bloggen ennå.


I morgen har jeg fri dag og værmeldinga lover godvær. Å nei, så trist *hihi*


Ingen kommentarer: