onsdag 25. mars 2009

Hvasjera?

En uke siden sist jeg har blogget ser jeg.

Min gamle far ligger på sykehuset og fritorsdagen + helga gikk med på å holde han med selskap. Han vil helst slippe å være der alene. Vi vet ikke hvor lenge hjertet hans holder, så vi går litt på vent..

Plantene i drivhuset vokser smått om sen. I krukker der inne har jeg 2 forskjellige brunnera som blomstrer og mange potter med hosta som spretter opp. Egentlig har jeg det litt for varmt i drivhuset på dagtid ( i hverfall når sola steiker i tillegg), men jeg har ikke helt peiling på hvordan innstillingene på varmevifta er. Må se på det i helga kanskje, hvis jeg gidder.

På grunn av situasjonen med pappa, er jeg inn i en gidder-ikke-periode sånn hagemessig. Men kommer vel sterkere tilbake.

5 kommentarer:

RandiF sa...

Viktig å være tilstede hos din pappa nå. Klemz.

Marit sa...

Jeg føler med deg. Har en far som ligger på sykhus jeg også. Det er fint at du er der med han.

Mokki sa...

Skjønner godt at hagen ikke er prioritert nå, den går ikke sin vei så den får nok sin tid senere. Sender varme tanker til deg og pappan din!

Frøya-Heidi sa...

Takk for omtanken Randi, Iris og Mokki!

vig sa...

Forstår at det er tøft for dere no. Ikke tenk på hagen du. Den kan vente. Det som betyr noe er jo å være der for hverandre. Klem!