onsdag 11. mars 2009

Klart til utflytting i drivhuset.

I går fikk jeg endelig skjøteledning, sånn at jeg fikk satt på ovnen i drivhuset. Fikk hjelp av mannfolket til å henge opp plantelyset også. Jeg var å sjekka tempen i drivhuset i ettermiddag og minimumstemperaturen i natt såg grei ut. Mange småplanter som er lange og tynne etter å ha stått i stue/kjøkkenvinduet. Noen har visna også, antagelig pga solsteik/tørke.

Nå skal jeg gå en rask tur, før det blir mørkt. Så skal jeg flytte noen av de største frøplantene ut i drivhuset. Og i morgen blir det prikling =) Hurra!

3 kommentarer:

Kristin Aurdal sa...

Å så heldig du er som har drivhus. Jeg teller på knappene om jeg skal prioritere drivhus eller en skiferplatting med pensjonistbenk og sti over plenen. Tror nok jeg ender opp med drivhusprosjekt om min kjære er enig - det er jo han som må gjøre mesteparten av jobben :-)

Brit Strikkenerd sa...

Er snart klar jeg også:):) Skal begynne å varme det opp til helgen. Er på tide med plass for det er fult i alle vinduskarmer!!

Frøya-Heidi sa...

New Dawn> holder med deg i det valget =) Du får nok kose deg mer i ett drivhus + at det er nyttig.

Brit> Kjenner til det med fulle vinduskarmer ja, deilig å få flyttet de ut =)