fredag 6. mars 2009

Her ryr alt i stykker!

For ei kort stund siden oppdaget vi at steikovnen ikke fungerte som den skulle. Pizzaen vi stekte forrige helg ble veldig myk og rå inni. I kveld da jeg skulle sette på oppvaskmaskina, var det null reaksjon. Mannfolket i huset fant etter hvert ut at det hadde vært veldig varmt i noe av det elektriske i maskina, så den var det ikke håp for. I kveld var jeg i drivhuset for å sjekke hvordan det gikk med temperaturen der inne, etter at jeg satte på ovnen i går kveld. Nei, der var det det ikke noe varme. Jeg prøvde å vri på innstillingene på ovnen men ingen reaksjon. Gubben får sjekke den i morgen, men det skulle jammen ikke forundre meg om den har gått til h%ll¤§?# den også!!!

Om jeg er sinna? Nei, bare veldig, veldig skuffa..

1 kommentar:

Sigrid sa...

Huff. Har vært igjennom en sånn periode selv, nettopp. Ikke noe moro.
Skulle nesten tro dere har hatt tordenvær eller annen overspenning på strømnettet?