fredag 31. juli 2009

Planter fra Planteliste.net

I dag kom pakken med planter som jeg og svigermor bestilte fra Planteliste. Vi har bestilt løker der i fra også, men de kommer i egen forsendelse.

Jeg hadde bestilt iris chrysographes `Black form`, veronica `White yolanda`, geranium lambertii og primula x pubescens `Sword`. Auriklen har kjempestilig fylt blomst i grønn og svart. Tenkte å legge inn link til den, men fikk det ikke til..

Her regner det. Synd, for vi i Frøya mc arrangerer treff her på Frøya i helga. Jeg har ansvaret for frokosten i morgen, så jeg skal være rolig i kveld. Men skal i vei en tur for å høre på musikken, Pub til pub band som spiller, med Disel Dahl som gjeste artist. Det tror jeg blir utrolig bra!

Men i morgen kommer sola, hurra! Da skal jeg også slå meg litt løs :) Ha en fortreffelig helg alle sammen!

Ingen kommentarer: