lørdag 25. juli 2009

Miamaria frista meg!


Vi holder på å male huset for tiden. En fryktelig kjedelig jobb, så jeg skal være sjeleglad når vi er ferdige. Hele familien har malt i dag, helt til regnet kom. Nå gjenstår det å male en vegg + garasjen.


I går ettermiddag kom solen frem, etter en ellers grå dag. Varm var det også. Så da bar det ut i hagen for å luke, klippe av visne blomsterstander og pusse litt i bedene. Noen planter var nesten over vokst av andre mere voksekraftige naboer som stormarikåpe, storknebber og erodium. Det er så morsomt å holde på når man ser hvor mye finere det blir etter på.


Jeg og svigermor har sendt i vei en bestilling til plantenet.no Det var den lekre, svarte irisen som miamaria viste bilde av i bloggen sin som frista meg. Måtte bare ha den. Han hadde også hvit martagonlilje som jeg har ønska meg lenge og en aurikel som heter Sword, som var stilig! Noen flere ble også med på slengen, hehe.

2 kommentarer:

Miamaria sa...

Ha ha ha ha! Lurte på hvem som kom til å gå på den der ja! Du er vel den første som har innrømt det - men neppe den første som tok agnet. ;) Hi hi hi hi.

Den er verdt det. Absolutt. Ingen tvil heller.

Frøya-Heidi sa...

Hehehe, det var sikkert flere enn jeg som lot meg friste ja.