torsdag 5. mai 2011

Nye pelliser og bilder 5. mai.

I går fikk jeg pakke i posten fra Scorpio (på nettstedet hagegal), med 6 nye pellisstiklinger! Flere av dem har selvsagt varigerte blader, som jeg elsker :) Disse kjøpte jeg:

Helen Bainbridge
Pink Happy Thought
Princess Alexandra
Wantirna
Charity
Lara Ballerina

Tok en fotorunde i hagen i dag også, her er bildene:

                                                     Juleroser.
                                               Fotblad , som jeg trodde var død, spirer Fint.

                                                       Rosenrot danner flotte tuer.
                                                      Blåveis.
                                                             I år har jeg laget støtter til pionene.
                                                               Tulipaner.
                                                         Aurikel.
                                                    Kuleprimula.

4 kommentarer:

Parkvegens Hageglede sa...

Ja, her var det mange fine pelliser. Jeg liker også godt varigerte blader. Mye fint som blomstrer i hagen din også. Fotblad.. de har jeg glemt å kikke etter.. Må visst ta meg en tur ut for å sjekke om mine lever. Ha en fortsatt fin kveld på Frøya!

Rita sa...

Så mye fint du har. Synes rosenrot-planten så flott ut. Får lyst til å lage steibed når man ser sånt.

Marit sa...

Mye fine bilder ja. Julerosene var spesielt flotte synes jeg.

Utsikt mot Lurfjellet sa...

Flotte planter, jeg visste ikke at det er noe som heter Fotblad! :D Da jeg var lita pleide jeg å ligge med nesa nedi auriklene og snuse, de har en søt liten duft. :)