lørdag 9. mai 2009

Kald uke..


Ja, det har ikke fristet å være mye ute på kveldstid denne uka. Men i dag, etter at jeg kom hjem fra kiosksalg under Frøyadagan, fikk jeg en økt ute. Fortsatt sur vind, men tok på meg to bukser så det gikk greit.


Jeg måtte ha hjelp av gubben for å få starta opp kantklipper`n, mange ganger, for den stoppa rett som det var. Tung er den også, men jeg fikk nå klipt alle kantene sånn høvelig. Så renska jeg ugress i gjerdebedet, andre gang i år. Der spirer hordevis av konglys. Nå må jeg da snart få inn i hode, at jeg må klippe bort visne blomster på disse!


I morgen blir jeg også opptatt store deler av dagen. Må være med 8. klassingen vår å stå vakt i hallen, de skal tjene penger til skoletur. Men håper jeg rekker/orker litt i hagen i morgen også.

Ingen kommentarer: