lørdag 16. mai 2009

Aurikeltelling.




I dag har sola skint nesten hele dagen. Jeg har malt gjerdet på innsiden oppover langs innkjørsla. Det meste av malinga der var slitt av. Veldig kronglete å komme til bak plantene. Den stygge einerbusken tok jeg opp og kasta. Kan jo ikke ha en sånn brun sak i bedet.

Mannfolket og minstemann har begynt på viderebygging av platting fra den store solplatten rundt til baksiden av huset. Når den er ferdig, har jeg planer om noen nye bed vedsiden av :)

Dit flytter alle røde og en del gule blomster.

Jeg har plukket inn en blomst av alle auriklene, det ble 21 stk. Da mangler det noen som er uten blomster nå og noen av de nye jeg fikk av Solfrid, så rundt regna har jeg vel 26 forskjellige aurikler. Tøft!

7 kommentarer:

Tonerose sa...

Så mange herlige aurikler du har! Og alle DE tulipanene!! NYDELIGE!! :o)

Riktig god 17.mai!

Tove sa...

Heldiggrisen som har så mange flotte aurikler :-) Jeg har en del jeg også, men ikke så mange - ennå ;-) Ha en flott 17 mai!

Miamaria sa...

Flotte aurikler! Og så smart å samle (nesten) alle på den måten der, på et bilde.

Mari sa...

Fine aurikler Heidi :)Lurt å ha et ovsersiktsbilde!
Jeg har ikke så mange, til nå har jeg den nette sum av 3 forskjellige :D og de fikk jeg seinest forrige uke hehe.

Mariann S sa...

Oj, det var mange flotte auriklar :)
Eg har kome opp i 13-14 ulike no.
Deilig med finever :)

Linecas have sa...

Kult!
med de jeg har fra deg så har jeg vist en liten samling jeg også nå.=))

Frøya-Heidi sa...

Takk for skryt, det varmer!