lørdag 19. februar 2011

Georginer i vente!

Så ble det ei bestilling til Zimtrade i år også, hovedsaklig georginer. At jeg kan få problemer med overvintringsplass til neste vinter, skyver jeg godt under teppet. Nå gleder jeg meg til masse fine georginerblomstring i potter og bed (hvis jeg finner en ledig plass..).

Disse ble bestilt:


76708 Orientalsk Lilje ‘Purple Prince’ - Ny!

90048 DEKORATIVE DAHLIA 'Prince Carnaval'

90056 ANEMONE DAHLIA 'Que Sera'

90058 DAHLIA 'Bisty'

90073 DAHLIA 'Gallery Art Fair'

90120 POMPON DAHLIA 'Eveline' 

90201 DAHLIA 'Boogie Woogie'

90258 DAHLIA 'Priceless Pink' - NY!

90260 DAHLIA 'Night Butterfly' - Ny! 

90275 DAHLIA 'Dark Spirit' - Ny!

3 kommentarer:

solfrid sa...

Har ikke bestilt fra Zimtrade ennå, kun Hageglede. De hadde masse fine dahlia, de også. Men, det ender med at jeg bestiller både her og der til slutt. Både. Solfang, Sveinv og Zimtrade har masse fint:D

Fiin lørdag til deg og dine!

Wenche sa...

Åh, her er det bare å glede seg! Kjøpte derfra i fjor (mange av de samme) og de ble kjempefine utover sommeren/høsten.

Har ikke helt bestemt meg hvor jeg skal bestille og hvor mange, men det blir nok en del i år også selv om lagringsplass begynner å bli et problem etter hvert :-)

Lin sa...

Åhhh så mye deilige Dahlias du har bestilt!
Håper du legger ut bilder til sommern!