tirsdag 10. august 2010

Siste ferieuke.

Pyntekorg Tetra Versailles red og Lavender Dream.






















Lilium Spring Pink.


























Campanula trachelium Bernice.





















Stjerneskjerm, astrantia major, Hadspen Blood.


























Humlebesøk på den himmelblå agurkurten, borago officinalis.



Ja, da er siste ferieuke godt i gang og jeg kommer til å jobbe mest mulig i hagen. På lørdag skal mitt lokale hagelag komme hit på plantebyttedag med grilling. Det blir ekstra koselig fordi jeg venter besøk fra Vestnes. Håper indelig været er med oss, da jeg ikke har noen utesitteplass under tak.

I hagen er det rosene og liljene som har startet sitt show. Kleamtisene er også snart i gang. Herlig tid dette! Samtidig har jeg allerede begynt å tenke på vårblomstringa og det ramlet inn ei bestilling til Zimtrade på liljer, tulipaner og krokus.

2 kommentarer:

Anne (Moseplassen) sa...

Lavendel dream! for en lekker rose, den falt jeg helt for gitt :D

Herlige bilder fra hagen din, lykke til med hagedagen!

Frøya-Heidi sa...

Takk for koselig kommentar Anne!Ja Lavender Dream er veldig søt :)