torsdag 9. april 2009

En annerledes påske.











Min kjære pappa døde natt til mandag. Da hadde han ligget i nesten 3 uker på sykehuset og mamma og vi 5 barna har sittet på skift hos ham. Min ene søster holdt han i hånda når han sovnet stille inn. Vi savner han, men vet at nå har han fred..

Her i huset er det ikke vasket og pyntet til påske. Men det bryr jeg meg ikke om. Jeg har heller prioritert å slappe av. I går var jeg med å gikk tur i hauan sammen med naboer. Godt å få bruk kroppen igjen etter mye stillesitting. I dag var det strålende sol på formiddagen. Jeg registrerte 13 grader i skyggen kl 13.00 Jeg har fått rydda i 2 bed og min kjære har laget en platting foran drivhuset. Jippi!
I morgen er plana å få laget en fortsettelse av den store solplatten som gangsti rundt på baksiden av huset. Det bli bærre lækkert!

Førbilde:

Etterbilde:

Ønsker dere som stikker innom en fredelig påske!

8 kommentarer:

Randines hageblogg sa...

Noen påsker blir annerledes, føler med deg og sender deg varme tanker.

Marit sa...

Så trist da, Heidi! Sender deg mange klemmer herfra.

Så flott det ble ved drivhuset ditt. Platting der var jo kjempesmart!

Sigrid sa...

Så leit, da. Varme tanker til deg og dine.

vig sa...

Føler med deg, Heidi! Skjønner at det kan føles litt uvirkelig. Sender dere varme tanker.

Det blir virkelig flott rundt drivhuset. Flink mann du har.

solfrid sa...

Det var trist, Heidi. KLem fra meg.

Frøya-Heidi sa...

Takk for omtanken alle sammen.

Mokki sa...

Kondolerer, det blir nok en påske dere husker på en helt annen måte. Mange varme tanker til deg og dine!

Anonym sa...

:klem: Det er alltid trist når slikt skjer, men det skal skje, og det er slik livet er. Eg vonar du gjev deg sjølv tid til å sørge og til å hente deg inn att.