lørdag 18. april 2009

Photoscape.


I dag lasta jeg ned photoscape. Ble innspiret av MariannS bloggbilder. Så nå har jeg prøvd å lage fotomontasjer og det var jo enkelt og greit. Endelig kan jeg legge ut litt finere bilder i bloggen min.

Ellers har dagen vært grå på formiddagen, men nå skinner sola. Jeg er i dagen-der-på-form, så jeg slapper av inne =) En god nyhet er at hagelaget endelig har foredragsholder på plass til familiedagen neste helg. En anleggsgartner kommer å holder foredrag om hvordan man anlegger en ny hage. Håper oppmøtet blir minst like bra som i fjor.

3 kommentarer:

Ruth sa...

Takk for medfølelsen og kommentaren i bloggen min. :) Jeg blir like glad hver gang noen legger igjen enkommentar, for så finner jo jeg dem også.

Så flott det blomster hos deg der ute i havgapet. Fine bilder har du også.

Ha en fortsatt fin helg.

Frøya-Heidi sa...

Takk for koselig kommentar Ruth! Alltid like hyggelig det vet du :)

Mariann S sa...

Ja photoscape er artig :)
Fine bilder.