torsdag 16. april 2009

Vårbilder.








Jeg har fri i dag, men det er overskyet og litt kjølig, så hagelysten er ikke tilstede. Jeg har heller vært fornuftig og gjordt husarbeid og fått rydda i klesskapet mitt. Har dog vært i drivhuset for å vanne og kom på at jeg har noen planter i garasjen. Så nå har engletrompeten og pelargonium `Hills of snow`fått komme inn i drivhuset. Siste nevnte trengs å klippes ned, men det blir ikke i dah. Engletrompeten har ikke kommet med livstegn, så det er mulig den har tatt kvelden..
















2 kommentarer:

Marit sa...

Så flotte vårbilder du har tatt! Det er mye tidligere hos deg enn her, men det kommer fort etter her også nå. Vårbilder er det fineste som er etter en lang vinter :-)

Nina i Paradiset sa...

Herlige bilder!
Her har innmari mye blomstret av pga varmen, men pytt pytt...
Nydelig blå Primula! :)
Ps jeg har fått kloa i Wormdals staudeliste!!