søndag 11. april 2010

Litt av ditt og litt av datt ;)

Torsdag kveld var vi hjemme til lederen for hagelaget og fikk vist beskjæring i praksis. Kjempegreit å få sett hvordan det gjøres, så blir det lettere å sette i gang i egen hage. Bra oppmøte var det også og vi fikk vervet 2 nye medlemmer! Synd det ble så kaldt på føttene at vi frøs hjem før vi fikk smakt på eplekaka..

Jeg har fått flyttet stikkelsbærbusken, som ble stående i veien foran komposten. Klipte den mye tilbake før jeg tok den opp. Stakk meg gjorde jeg naturligvis, umulig å unngå..

I drivhuset spirer det massefra de frøene som ble sådd forrige helg. Arti :)) Nå må jeg nok til med masseprikling om ikke så lenge. Bare kos det.

I dag har jeg fått lagt barkduk langs resten av oppkjørsla. Kjørte på med mange lass jord/grus og jevna det ut, før duken ble lagt på og steiner i kantene for å holde duken på plass. Nå må jeg gjøre storinnkjøp av bark.

1 kommentar:

Seascape sa...

Tusen takk for kommentaren. Moro at du likte før og etter bildene.
Jeg gleder meg til å se plantene vokse og dekke steinene opp over i høyden i berg bedet.

Jeg flyttet stikkelsbær buskene i høst. Auuu litt av en jobb du har gjort :-)

Ha en riktig deilig vår dag.
Klemmmmm