tirsdag 6. april 2010

Endelig kompostbinge.







Nå har jeg endelig fått meg kompostbinge, med to rom. Den ønsket jeg meg av min kjære mann, til bursdagsgave. Nå i påska fikk han tid til å lage den, hurra! Men det ville blitt litt trangt der jeg ville ha den. Den står plassert mellom gjerdet og grønnsak/ventepallekarmene. Stikkelsbærbusken står litt i veien å må flyttes, men det er en jobb jeg ser med gru på...


I går ble jeg ferdig med å renske bort tørre planterester i bedene og var så såre fornøyd. Deilig å være ferdig med den jobben og alt ser så mye ryddigere ut. Nye spirer kan beskues litt lettere også. Masse spennende spirer å se hvis man studerer di litt nærmere.

1 kommentar:

Anne (Moseplassen) sa...

hm.
her er det komposthaug.. jaja, det blir vel binge en gang i tiden, men haug er da bedre enn intet.
Bingen din så jo pen ut da :D