torsdag 23. desember 2010

Julefreden har senka seg..

I år fikk jeg pynte juletreet alene :)

Islykt med stjerner.
Her har jeg brukt en juleseviett.






Da er alt klart for å feire jul i heimen. Jeg var så heldig at jeg tok juleferie fra kl. 10.00 i går og fikk god tid til alt som skulle gjøres. I dag laget jeg en fantastisk god kyllingsalat (til pålegg) fra en oppskrift jeg fikk av min polske kollega. Skal legge ut oppskrifta på denne en av dagene, viss flere har lyst til å prøve den.

Tidligere i høst kjøpte jeg ei islyktform fra I gros hage. Den har jeg brukt flittig nå før jul og laget forskjellige islykter. Jammen gikk det bra med den jeg hadde tapet fast juleservietter i også, selv om vi hadde regn og mildvær i over ei uke mens den stod ute for å fryse til is :)
Nå vil jeg ønske alle som stikker innom min blogg, ei fin og fredelig jul !
















2 kommentarer:

Marit sa...

God jul til deg også, Heidi! :)

Kine`s hobbyblogg sa...

Så stilige lykta tante:)