søndag 26. juli 2009

Regnværsbilder.


Ja, i dag har det vært innevær, for ute har det regnet nesten konstant. Men jeg klager ikke, vi har jo hatt lite regn foreløbig denne sommeren. Har nesten litt høststemning jeg, men det er nok fordi jeg hadde så tidlig ferie i år..I vår tok jeg bort støttepinnene til det ene epletreet, trodde den hadde fått skikkelig feste, men der tok jeg feil. Den hang mer og mer til siden og noen av røttene kom opp over jorda. Så i dag måtte vi sette opp ny støtte til den. Lurer på når Katja er høstemoden ,jeg. Gleder meg til å smake på de første eplene fra egen hage.
Her bilder fra regnværshagen i dag:



















2 kommentarer:

solfrid sa...

'Katja' kjøpte jeg for to år siden. Den bar 26 epler i fjor - i år ingen blomster. Er det slik at epler bærer annenhvert år tro?
Hadde modne epler i august - egne epler fra egen hage. De er saftige og sprø. Gode til eplekake;D

Margrethes hus og hage sa...

Så fine bilder :) Regnvær gjør seg på bilder, det bler en egen stemning med dråper på! Og har været vært tørt, så er det jo kjærkomment. Her har vi fått for mye av det gode... Men man får kose seg inne istedenfor.

Ha en fin dag! Hilsen Margrethe