søndag 10. juli 2011

Frøken Lyseblå.

Bloggen Moseplassen har en konkurranse gående. Denne gangen er det markblomster som er temaet. Jeg vil delta med den lille søte for-glem-meg-ei. Den er jo ikke stor og prangende, så man må ned på kne for å virkelig se denne lille skjønheten. Siden den har den egenskapen at den fester seg på klær, brukte vi som barn å pynte klærne med for-glem-meg-ei.

                    FRØKEN LYSEBLÅ
Har du lyst til å se flere fine markblomsterbilder eller kanskje delta med eget bilde, gå inn på Moseplassen.
Jeg ønsker lykket til til alle deltakerne og spesielt til Frøken Lyseblå!

6 kommentarer:

Kristin Aurdal sa...

Søt liten frøken det der. Lykke til i konkurransen.

krepsemor sa...

Jeg visste ikke at de festet seg på klærne! Den er utrolig søt, men så bitteliten at en må ned på knær for å studere, ja!
Lykke til!

Margareth sa...

Forglemmegei har en helt egen skjønnhet! Ufattelig nydelig og sart:-) Flott bilde, og lykke til i konkuransen :-))
Ha en fantastisk dag videre!!

Hasigamas mamma sa...

De er kjempesøte! Jeg har plantet noen i hagen også :)
Kjempefint med den skjønne blomsten mot grånet treverk!
Lykke til og fortsatt god sommer!
Lise

Villrose sa...

Så nydelig hun poserer mot det værbitte grå.

Frøya-Heidi sa...

Takk, takk! :)

krepsemor> De fester seg ikke til helt glatte klær, men prøv på en bomullsgenser å se.