onsdag 7. juli 2010

De 5 fineste i hagen akkurat nå.



På hageforumet Hagegal, utfordret HildeG andre til å legge ut bilder av sine 5 på topp i hagen akkurat nå.

Her er de 5 valget mitt falt på:

Denne Auriklen er nydelig, desverre er jeg ikke sikker på navnet.

Så kommer den vanlig bondepionen.

Den tredje er en iris, jeg mener jeg fikk fra Magnus i Bergen.



Nr. 4 er en ridderspore.



I hagen min nå blomstrer mange yndige akeleier og Alpe akeleien får representere dem.



(beklager ett rotete oppsett, men jeg klarer ikke å få flyttet bildene dit jeg vil ha dem. Det gikk an før, men nå er det plent umulig. Tar gjerne i mot tips hvordan andre får det til..)



































1 kommentar:

Blomsterguri sa...

Flotte blomsterbilder, liker spesielt godt den ukjente første :-) Ha en flott sommer!