lørdag 15. mai 2010

Dagen dont og ny klematis.




I dag har det vært tidvis sol og varmt, så jeg har haget i singlet. Jeg har fått gjødslet alle bedene og ble sliten og varm av bare det. Jeg har også klipt plena for første gang dette året, og irritert meg grenseløst over hvor dårlig den er. Men å gidde å gjøre noe med den, nei da! Alt for mye arbeid til at jeg vil hive meg på den jobben nå.

Jeg var innom planteutsalget for å kjøpe bark i dag. Der hadde de fått inn klematis og jeg forelska meg fullstendig i Miss Bateman. Den var så nydelig med de grønne rennene i kronbladene. Måtte bare ha en sånn en!

3 kommentarer:

Bestemors hus sa...

ja heidi, du mååååtte bare ha en slik nydelig klematis ja.....

Frøya-Heidi sa...

Ja noen gang bare mååå man ;)

Mariann sa...

Den klematisen var nydelig, skjønner godt at du kjøpte den.