mandag 1. juni 2009

Stresshaging og oversiktsbilder 1. juni

Nå er jeg rimlig sliten og lukelei!!! Jeg har jobba i hagen i hele helga, fra morgen til kveld. Grunnen: jeg skulle ha hagevandring her i dag. Håndklipte alle kanter gjorde jeg også. Å dem er det litt av..Men nå er det unna gjordt, hele 3 stykker som kom på hagevandring. Jeg hadde heller ikke noen forhåpninger om at det skulle komme flere heller, for jeg vet hvor dårlig oppmøte vi har på våre arrangementer. Nesten så jeg undrer på om vi rett å slett skulle lagt ned hagelaget. I allefall er det siste året mitt som leder.


Vi var i en annen hage først. Den er mye eldre en min, med masse store, spennede trær. Artig utforming og frodige bed. Badestamp, hagedam og lysthus med flott utsikt. Det er så moro å se hvordan andre har det i hagene sine.

Til slutt var vi i en veldig værutsatt hage, med mange fine steinbed. Der drakk vi kaffe og spiste kaker. En flott kveld med andre ord, synd flere ikke deltok.

Jeg måtte jo ut med kameraet nå som hagen var nogenlunde strigla =) Her er noen oversiktsbilder:












5 kommentarer:

Brit Strikkenerd sa...

Du har en fantastisk hage Heidi. Synd jeg ikke fikk til å møte ...
MEn bra at dere som var der fikk en flott dag:)

Unknown sa...

Haging skal IKKE være stress! Du ventet ikke andre enn kjentfolk, gjorde du vel? Og alle vi er vant med hverdager, også i hagen! Men ellers var det hyggelig å lese at du gjorde deg ekstra flid for gjester.. jeg kosa meg iallefall, og du har mye spennende og fint i hagen din!

Frøya-Heidi sa...

Takk Brit og Gunhild!

Jeg stresser som regel ikke med hagen, men ville jo ha det finest mulig når jeg venta hagebesøk. Sånn er jeg bare :)

Linnemi sa...

Så flott hagen din er! :)

Gunn sa...

Beklager at jeg ikke fikk til å komme vennen:-*