torsdag 14. mai 2009

Foredrag og besøk.

I går kom Lineca hit for å holde foredrag. Det ble den minste forsamlinga hun hadde hatt foredrag for, vi ble 10 stykker. Men helt normalt oppmøte etter vår standar. Frøyværingene er ikke flinke til å møte på det hageselskapet arrangerer.

Men vi som kom fikk ett kjempebra foredrag om form og farge i hagen. Lineca påsto at nå måtte jeg kunne dette, siden det var mitt 3 ,hehe. Men det sitter nok ikke helt ennå. Vanskeligst med det med blomsterfarger, mettning av farge. Men det satte i allefall i gang en veldig lyst til å flytte planter :)

Lineca ga meg også masse tips på hva jeg skulle flytte på og hva som burde deles for å lage flere planter. Så etter at hun reiste i kveld har jeg fart rundt og flyttet planter, veldig ivrig.

I morgen er det meldt kjempevær, så da skal jeg fortsette å romstere i beda etter arbeidstid. Arti, arti !

Ingen kommentarer: