torsdag 15. januar 2009

Frøbestilling.



Phu! Dette har vært ei stressende uke på jobb. Mange som er syke og vi har ingen faste vikarer, så da blir det at vi stå på det beste vi kan vi som er friske. Man kjenne at det sliter både i kropp og hode. Men snart er det heldigvis helg!


Jeg har sendt i vei ei frøbestilling til Impecta. Frøene der er råbillig i forhold til mange norske. Dette bestilte jeg:

Myosotis sylvatica 'Snowsylva'
Geranium 'Silver Shadow'
Gentiana verna
Gentiana cruciata
Foeniculum vulgare 'Smokey'
Dicentra spectabilis 'Alba'
Viola hybrida F1 'Carpet Antique Blue Wing'
Echinacea x hybrida 'Paradiso'
Lupinus aridus 'Summer Spires'
Bonusfrö 1, Convolvulus tricolor 'Blue Ensign'

Jeg gleder meg til å se hvilke farger jeg får frem av frøene med Echinacea Paradiso (hvis jeg får de til å spire da).

Ingen kommentarer: